miércoles, 16 de enero de 2013

DJANGO DESENCADENADO

El otro día tuve la oportunidad de ver en primicia y en pase de prensa la ultima película de Tarantino: "DJANGO DESENCADENADO" y la verdad es que me gustó muchísimo, me encanta ese humor gamberro de Tarantino y la estética de sus películas... En fin, que me quedé tan conmocionado al verla que no pude evitar hacer este boceto del cartel, que espero que os guste:



********************************************* 

L'altre dia vaig tenir l'oportunitat de veure en primícia i en sessió per a premsa l'última pel·lícula de Tarantino: "DJANGO UNCHAINED" i la veritat es que em va agradar moltíssim, m'agrada l'humor gamberru d'en Tarantino així com l'estètica de  les seves pel·lícules... En fi, que em vaig quedar tan commocionat al veure-la que no he pogut evitar fer aquest esbós del cartell, espero que us agradi:



No hay comentarios:

Publicar un comentario