miércoles, 28 de noviembre de 2012

Presentació del llibre "ResCATallats, Humor independent contra la crisi" a Barcelona

Avui dimecres 28 de novembre, a les 19:30 del vespre es presentarà el llibre ResCATallats a la llibreria Alibri (C. Balmes, 26, Barcelona). ResCATallats és un llibre col·lectiu en el que hi han participat els i les dibuixants d'El Web Negre entre els que m'hi trobo jo mateix i per això em fa tanta il·lusió aquest acte. 

La presentació de l'acte anirà a càrrec del periodista Bernat Puigtobella i comptarà amb la presència d'una bona part dels dibuixants que han participat al llibre. En finalitzar s'oferirà una copa de vi gentilesa de Torres.  

En aquest enllaç d'Angle editorial podeu consultar la sinopsis i característiques del llibre ResCATallats i descarregar-vos el dossier de premsa. I en aquí teniu la pàgina de l'esdeveniment del Facebook

 Espero veure-us a tots aquest vespre!


martes, 27 de noviembre de 2012

¿Señor yo? Anda vete por ahí...

Hoy cumplo 31 tacos y hay cosas que no llevo muy bien...



*********************************************

Avui compleixo 31 anys i hi han coses que no porto molt bé...



lunes, 26 de noviembre de 2012

HISPALUG EXPO 2012 - LEGO EXPOSICIÓN

Amigas y amigos hoy no hablaré de cómic si no de otra de mis aficiones como buen friki que soy... ¡LOS LEGOS! Y es que este fin de semana se ha celebrado en Granollers la exposición dedicada al mundo de los bricks de LEGO "HISPALUG EXPO 2012" que organiza anualmente la comunidad de amantes de LEGO del foro Hispalug. Y a mí me dejó alucinado y babeando al ver algunas creaciones y algunas figuras realmente espectaculares, pero sobretodo lo que más me gusto fue ver la creatividad que tienen algunos con piezas de LEGO... He aquí una muestra de fotos, espero que os guste.

 *********************************************

Amigues i amics avui no parlaré de còmic si no d'una altra de les meves aficions com a bon friki que sóc... ELS LEGOS! I es que aquest cap de setmana s'ha celebrat a Granollers l'exposició dedicada al món dels bricks de LEGO "HISPALUG EXPO 2012" que organitza anualment la comunitat d'amants de LEGO del foro Hispalug. I a mi em va deixar al·lucinat i bavejant al veure algunes creacions i algunes figures realment espectaculars, però sobretot lo que més em va agradar va ser veure la creativitat que tenen alguna gent amb peces de LEGO... Aquí teniu una mostra de fotos, espero que us agradi:










viernes, 23 de noviembre de 2012

Ni buey ni Mula en el Belén

El Papa se suma a la moda de ir recortando y desahuciando al personal:



*********************************************

El Papa es suma a la moda de les retallades i els desnonaments:


miércoles, 14 de noviembre de 2012

CARGOLS 142 - 14N Caracoles a la huelga

Hoy los caracoles recluidos esperando que se solucione la crisis han tomado una decisión importante...
Tira comica 142 del webcomic Cargols del dibujante Franchu de Barcelona

 *********************************************

Avui els cargols reclosos que esperen que la crisi s'acabi han pres una decisió important...
Tira comica 142 del webcomic Cargols del dibuixant Franchu de Barcelona

martes, 13 de noviembre de 2012

"SER UN HOMBRE, CÓMO Y POR QUÉ" de Albert Monteys

La semana pasada se presentó en la Librería Fatbottom de Barcelona el cómic "SER UN HOMBRE, CÓMO Y POR QUÉ" del gran Albert Monteys. Un servidor de ustedes tuvo el honor de asistir a este magno acto y se compró uno de estos cómics que debería tener todo hombre que se precie, de pelo en pecho ¡vamos!, el caso es que este cómic nos cuenta el secreto para tener controlada y como darle un buen uso a nuestra testosterona y como disfrutar y compartir nuestra virilidad sin tapujos... Yo mismo seguí los consejos del sargento y me enfrenté a un oso feroz y salvaje sólo para conseguir algunas cicatrices molonas y demostrar que puedo ser muy mecho, pero sobretodo lo que buscaba era que el gran sargento estuviese orgulloso de mí, aunque el resultado no fue exactamente el que yo esperaba...


En fin, que si queréis pasar un buen rato leyendo un buen cómic no dudéis en compraros este "SER UN HOMBRE, CÓMO Y POR QUÉ" de Albert Monteys y editado por la editorial "¡CARAMBA!"... Chuck Norris y Steven Seagal ya lo han hecho y han dado su aprobación divina. Digo.